2 GEWLDIGE weken met pap en mam! - Reisverslag uit , van Lindsay Weerden - WaarBenJij.nu 2 GEWLDIGE weken met pap en mam! - Reisverslag uit , van Lindsay Weerden - WaarBenJij.nu

2 GEWLDIGE weken met pap en mam!

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

08 Augustus 2012 | ,

Buenos tardes,

Het is weer even geleden dat jullie iets van mij hebben gehoord, maar ik heb het lekker druk gehad met mijn ouders.

Ze zijn maandag 23 juli aangekomen op Fuerteventura. Ik had gewoon mijn meetings om kwart over 10 in Waikiki en om 13.00 uur in Gambrinus. Daarna ben ik mijn vertrekken op gaan hangen en heb ik wat gegeten in Caleta de Fuste. Om 15.45 zouden ze landen op Puerto del Rosario Aeropuerto. Ik was al lekker vroeg op de luchthaven om mijn co-mail op te halen en daarna moest ik maar wachten tot ze uit de gate kwamen. Om 16.10 kwamen ze er dan eindelijk uit. Wat was ik blij om ze te zien! Ik had met de transfer afgesproken dat ik ze naar het hotel zou brengen met mijn eigen auto. Omdat ik natuurlijk van auto had moeten wisselen was mijn Chevrolet toch wel een beetje klein voor 3 personen, 2 koffers, 3 dozen co-mail en de handbagage tassen. Toch is alles goed gegaan en zijn we naar Corralejo vertrokken. Eenmaal daar aangekomen zijn we eerst naar mijn kantoor gegaan om de dozen af te zetten en mijn excursies door te mailen naar mijn agentschap. Daarna heb ik ze naar het hotel gebracht. We hebben de koffers daar neergezet en zijn meteen doorgereden naar mijn appartement. Hier hebben mam en ik lekker een Sangria gedronken en pap heeft een lekker koud lokaal biertje gehad. Hoe ze mijn appartement vonden, kunnen ze zelf vertellen als ze reageren op dit verslag, haha.
Daarna heb ik ze naar hun hotel gebracht en ben ik gaan douche. 'S avonds ben ik bij hun in het hotel komen eten. Omdat ik een gids ben mag dat natuurlijk, maar ik moest er wel €15 voor betalen. Het eten in het hotel was lekker en elke keer weer anders. Na het eten zijn we gezellig naar Casper's gegaan om wat te gaan drinken. Pap wou een lekker Belgisch biertje en waar kan je dan beter gaan zitten dan in een Belgische kroeg. Vanuit daar ben ik naar huis gelopen en pap en mam naar het hotel.
Dinsdag had ik ook meteen mijn vrije dag. Mam vond dat het nodig was dat ik lekker uit zou slapen dus dat heb ik ook gedaan. Ik ben na de lunch pap en mam met de taxi gaan halen in het hotel. Ik heb ze de haven laten zien en daar hebben we weer lekker een drankje gedaan op een terras aan het water. Daarna heb ik ze de stad een beetje laten zien en zijn we nog wat winkels gaan bekijken. 's Avonds zijn we lekker gaan uit eten bij La Mamma. Pap was natuurlijk jarig toen ik niet in Nederland was, dus Priscilla en ik hebben het uit eten betaald. We hebben lekker gegeten en ze hebben kennisgemaakt met de eigenaar van het restaurant. Daarna heb ik ze ook meteen Bugaloo laten zien en daar hebben we nog lekker een paar drankjes gedaan. Bugaloo is de Nederlandse kroeg waar ik graag wat ga drinken met mijn collega's. Op woensdag hoef ik tegenwoordig niet meer zo vroeg te beginnen dus we hoefden ook niet echt rekening te houden met de tijd. Uiteindelijk zijn we met de taxi terug naar mijn appartement gegaan en pap en mam zijn verder naar het hotel gegaan.
Woensdag heb ik gewoon op het kantoor gewerkt en ben ik 's middags bij pap en mam aan het zwembad gaan liggen. 's Avonds had ik even een avondje voor mezelf want donderdag had ik weer een vroege vlucht.
Donderdag na de vlucht ben ik eerst met Kido gaan wandelen (de hond van Sacha, mijn collega van Neckermann) en daarna zijn ze bij mij aan het zwembad komen liggen. We hebben lekker even gezwommen (het water in mijn zwembad is namelijk zout en dat is toch een stuk fijner dan dat gloorwater) en natuurlijk flink liggen zonnen.
Vrijdag had ik weer mijn meetings in het zuiden en pap en mam hadden een afspraak met Mario. Mario is van Scuba Libre en we mochten met hem mee met de Jeep. Na mijn meetings ben ik weer even bij ze aan het zwembad gaan liggen en 's avonds zijn we een drankje gaan doen.

Zaterdag was het dan zo ver, we mochten mee met Mario. Om 14.00 uur kwam hij ons ophalen bij hotel Arena. Eerst zijn we met de Jeep naar Parque Natural gereden om door het duinengebied te lopen. We hebben mooie en leuke foto's gemaakt. Daarna zijn we naar een klein dorpje gegaan om te snorkelen. We hebben allemaal gesnorkeld en ik heb daarna zelfs ook nog een proefduik gemaakt. Het was er niet zo diep dus het was de ideale plek om het te proberen. We hebben zoveel lol gehad daar en het was echt heel mooi om alles te zien onder water. Daarna zijn we naar een hoge berg gegaan waar je een heel mooi uitzicht hebt over het eiland, Lobos en Lanzarote. Zelfs mam (die hoogtevrees heeft) vond het super mooi. We konden zelfs Mario's huis zien. Daarna zijn we naar een mooie plek gegaan om even wat te eten. Mario had lekkere broodjes gemaakt en hij had zelfs wijn meegenomen. Hier hebben we gezeten totdat de zon iets ging zakken. Daarna zijn we naar de Westkust gereden. Dit is de plek waar je de zon kunt zien zakken in de zee. We zijn door een oase gereden (een droge rivierbedding) en over lekker hobbelige wegen. Eenmaal bij het strandje aangekomen bleek de zon te zakken achter een wolk. Dat was wel jammer maar het was nog steeds een heel mooi gezicht om te zien! Toen het eenmaal donker was zijn we doorgereden naar Villaverde, waar we lekker zijn gaan uit eten. Daarna heeft hij ons na een lange dag weer afgezet in het hotel.

Zondag had Rosaly mij een extra vrije dag gegeven om met mijn ouders door te brengen. We hebben lekker uitgeslapen en daarna zijn we gaan.... SHOPPEN... hahah. De rest van de dagen hebben we veel leuke dingen gedaan maar die kun je ook aan mam en pap vragen. We hebben wel nog 2 leuke aparte dagen gehad.

Dinsdag zijn we naar Oasis park gegaan samen met mijn Neckermann-collega Anneke. Oasis park is een grote dierentuin op het eiland. We zijn begonnen met de papegaaienshow en daarna zijn we doorgelopen naar de reptielenshow. Deze was al bezig dus we zijn maar meteen doorgelopen naar de zeehondenshow. Deze hadden we ook gemist dus we zijn eerst maar de rest van het park gaan bekijken. Voordat de show begon hebben we lekker wat gedronken in het restaurantje. Een kwartier voor aanvang van de show zei Anneke dat we op het brede gedeelte van de trap moesten gaan zitten want daar zou de zeeleeuw voorbij komen. En inderdaad, dat was ook het geval. Hij liep meteen door naar de andere kant van de tribune. Toen hij terug kwam was het raak, de vonk sloeg over, ik kreeg een kus van Coco de zeeleeuw. Het filmpje heeft mam, en hij staat op facebook (ik kan hem hier namelijk niet uploaden). Het was een mooie show en we hebben er zeker van genoten. Daarna zijn mam en ik een kamelenrit gaan maken door het park. Het was echt komisch om mam hysterisch op zo'n kameel te zien zitten, maar na een paar minuten was ze rustig en heeft ze leuke foto's gemaakt. Daarna zijn we teruggelopen naar de reptielenshow. Ze hadden vrijwilligers nodig uit het publiek en ze vroegen om sterke mannen. Ik dacht, haha dat gaat pap dus worden. Maar helaas, ze wilden ook 2 vrouwen en ik was de klos. Ik moest met nog een vrouw en 2 mannen het reptielenverblijf in. Voor ons lag een alligator in het water en daar moesten we ook naar kijken. Ze zeiden dat we onze handen recht vooruit moesten doen, en daarna gekruist op onze schouders moesten leggen. En ja hoor, daarna begon het muziekje van de Macarena. Dat was een grapje om ons te ontspannen want de beesten roken angst. Daarna moesten we dus weer onze armen naar voren doen en naar boven kijken. Ze telden tot 3 en er werd een slang van 30 kg op onze armen gelegd. Het was echt stoer om zo'n grote slang vast te mogen houden. Daarna werd hij bij iedereen om de nek gedaan zodat de familie een foto kon maken. Na de show besloten we dat het tijd was om naar huis te gaan. Het was super warm in het park en we hadden honger. Het was natuurlijk ook nog anderhalf uur rijden terug naar Corralejo. Onderweg zijn we in Tarajalejo gestopt om even snel iets kleins te eten. Eenmaal terug in Corralejo heb ik pap en mam bij het hotel gezet en zijn Anneke en ik gaan douchen. Daarna hebben we ze weer met de taxi opgehaald en zijn we bij El Toro gaan eten. Het was lekker eten en leuke bediening. Zo leuk zelfs dat pap en mam daar weer terug zijn gegaan om te eten met mij. Daarna zijn we weer wat gaan drinken bij Bugaloo met z'n 4e.(Donderdag gingen we dus weer uiteten bij El Toro. Er stonden redelijk veel mensen te wachten op een tafeltje, maar omdat dezelfde bediening er weer stond kregen we voorrang en een sangria van het huis.).

Zaterdag was natuurlijk ook weer mijn vrije dag en toen zijn we met de Crucero Tres Islas (de drie eilanden cruise) mee gegaan.
Met deze cruise ga je eerst naar Lanzarote en leg je 50 meter voor de kust van de Papagayo stranden aan. Hier konden we snorkelen, relaxen, zwemmen of door de bodem van de glasbodemboot kijken. We zijn alle 3 naar beneden gegaan om door de bodem te kijken en mam en ik zijn even gaan zwemmen om van het misselijke gevoel af te komen. Daarna kregen we hier ook meteen de lunch aan boord. Het was een best luxe lunch, als je er vanuit gaat dat het aan boord van een kleine boot was klaargemaakt. Na de lunch zijn we verder gegaan naar Lobos. Dit is een klein eilandje voor de kust van Fuerteventura. Het is een beschermd natuurgebied waar bijna niemand woont. Er is ook vrij weinig te vinden op het eiland. We wilden even iets gaan drinken in het restaurantje, maar daar mocht je alleen naar binnen als je had gereserveerd (wat wij natuurlijk niet hadden gedaan). We zijn maar even doorgelopen naar het strand, hebben een duik genomen en zijn weer terug naar de boot gegaan. Het was niet de leukste excursie die we hebben gedaan deze 2 weken maar het was wel weer een ervaring zullen we maar zeggen. 's Avonds zijn we weer wat gaan drinken bij Casper's. James Gillespie zou weer optreden en pap en mam wilde die toch graag een keer zien.

Zondag was natuurlijk onze laatste dag. We zijn eerst naar de Canarische markt gegaan in El Campenario (een shopping center in Corralejo). Daar hebben we ook wat gedronken. Jammer genoeg belde mijn collega dat ik nog even naar kantoor moest komen om een paar dingen te regelen. Dit duurde langer dan gedacht. Daarna ben ik nog even naar ze toe gegaan in het hotel en hebben we een potje Yahtzee gedaan bij het zwembad. 's Avonds mocht ik kiezen waar we gingen eten en zijn we naar El Sombrero gegaan. Ik had veel gehoord over de grote 'sombrero' waar je zelf je vlees in moest grillen. Mam en ik hadden daar dus ook voor gekozen en pap had gewoon een lekker groot stuk vlees (mam en ik hadden achteraf toch wel erg veel spijt dat wij dat ook niet hadden gekozen). We kregen dus inderdaad een grote 'sombrero' maar het leek heel veel op gewoon gourmetten. Je moest zelf je vlees er tegenaan leggen om te grillen. Het was wel lekker maar niet heel speciaal. Daarna zijn we buiten (aan het water) een laatste drankje gaan doen en zijn we samen met de taxi naar huis gegaan.

Maandag had ik natuurlijk gewoon mijn meetings dus ik kon ze niet met de auto naar de luchthaven brengen (misschien ook maar goed ook, want op de heenweg had pap niet veel ruimte tussen alle koffers op de achterbank ;)). Gelukkig kon ik wel ruim op tijd op de luchthaven zijn om ze in te checken en om nog even een koffietje te drinken. Dit hebben we dus gedaan en daarna zijn ze door de douane gegaan. Echt tijd om afscheid te nemen hadden we niet, want ik werd op dat moment gebeld door Avia (mijn autoverhuurbedrijf). De Chevrolet die ik had moest ik weer inleveren en ik zou weer een nieuwe auto terug krijgen. Eerst kreeg ik een rode Dacia (hetzelfde merk als wat ik eerst had) maar die spoot geen ruitenvloeistof aan de voorkant. Na een heel gedoe moest ik deze dus weer inleveren. Toen kreeg ik een Nissan Micra, alleen deze auto had hetzelfde probleem. Nou... in Fuerteventura kun je niet rijden met geen ruitenvloeistof bij je voorruit. Nadat we deze hebben proberen te maken bleek dat toch niet te lukken. Uiteindelijk heb ik WEER een
Dacia gekregen alleen dit was een nieuw model, namelijk met elektrische ramen en deurslot (dat heeft het oude model niet). Nou met die warmte hier op het eiland, is het wel heel erg fijn om elektrische ramen te hebben. 's Avonds ben ik Anneke op gaan halen en hebben we samen Burrito's gemaakt. We hebben gezellig een filmpje gekeken en ze is daarna ook blijven slapen. 's Ochtends waren we al lekker vroeg wakker omdat we ook niet zo laat waren gaan slapen. We konden allebei gewoon goed douchen (wat al een wonder is want normaal gesproken haal je dat niet met het warm water) en we waren lekker aan het ontbijten. Ineens hoorden we van alles en dachten we dat de buurvrouw wel erg luidruchtig aan het douchen was. Anneke kwam erachter dat dat niet het geval was en dacht dat de wc door bleef lopen. Toen we naar de badkamer liepen, kwamen we erachter dat de boiler (die in de keuken hangt) was veranderd in een fonteintje. Hij was ONTPLOFT! Daar gaat je vrije dag dan. We hebben van 11 tot half 2 zitten wachten en de monteur was nog steeds niet gekomen. Uiteindelijk hebben we besloten om een briefje aan de deur te hangen met de tekst:
Estamos en la piscina.
Puedes llarme por favor!
Saludos Lindsay

Wij zijn naar het zwembad.
Kunt u mij alstublieft bellen.
Groet, Lindsay
(met mijn telefoonnummer natuurlijk).

Uiteindelijk belde de monteur rond 3 uur en kreeg ik eindelijk een nieuwe boiler. De oude boiler hadden we al uitgetrokken omdat deze kortsluiting had veroorzaakt. We hebben de aardlekschakelaar weer omgezet en toen hadden we gelukkig weer stroom. Uiteindelijk had ik dus ook weer water en konden we gaan doen wat we ook van plan waren te gaan doen vandaag. We zijn even het centrum in gegaan om nieuw internet te halen (ik moet namelijk elke maand weer nieuw internet halen) en we hebben lekker een Frozen Yoghurt gegeten om het goed te maken. 's Avonds hebben we weer gezellig samen gegeten en heb ik haar naar huis gebracht. Vanaf morgen gaat mijn gewone leventje weer beginnen hier op Fuerteventura.

Jullie horen nog van mij ;).

Besos,
Lindsay

  • 08 Augustus 2012 - 20:57

    Godelief:

    Wow wat een verslag, moet je echt ff voor gaan zitten om het te lezen. Heb natuurlijk ook al van alles gehoord/gezien via de social media. Zal wel een superleuke tijd zijn geweest als je dat allemaal leest.
    Nou Lindsay zoals je schrijft nu begint het gewone leventje weer; maar je kunt terugkijken op een supertijd en vooruit kijken naar het einde van je stage.
    Veel filmplezier! en groetje uit Deurne

  • 08 Augustus 2012 - 22:55

    Marja Vlassak:

    Hoi Lindsay

    Wat een mooi verslag,je hebt er erg van genoten het is ook wel fijn al je ze na zoveel weken weer ziet.En voor pap en mam is het natuurlijk ook geweldig na al die weken.ze zullen morgen avond wel alles vertellen want dan komen ze hier een pilisje drinken of 2 of3 hahaha
    nog een fijne tijd daar en we kijken weer uit naar je volgende verslag
    groetjes Piet en Marja

  • 09 Augustus 2012 - 11:04

    Ome René En Tante Esther:

    Hi Lindsay,
    Wat een geweldig verslag en wat heerlijk om te lezen dat je zo hebt genoten!
    Als je het had moeten vertellen was het nooit zo uitgebreid geweest (leuk hoor).
    Nu kun je lekker terugkijken op deze twee weken en natuurlijk ook geweldig voor Pap & Mam om in de 1e plaats jou weer te zien en in de 2e plaats te zien waar je nu verblijft, met wie en wat je daar doet.
    Veel plezier weer gewenst, blijf genieten en we zien weer uit naar het volgende verslag.
    Groetjes & Liefs, Ome René & Tante Esther.

  • 09 Augustus 2012 - 18:01

    Tante Astrid:

    Hoi Lindsay,

    Wat een leuk en uitgebreid verslag weer!
    Wat zullen pap en mam zo te lezen genoten hebben, maar dat hoor ik nog wel van ze.
    Oma vertelde heel trots over de mooie kaart die ze gekregen heeft.
    maar die krijg ik nog te zien.
    voor ons en ik denk voor de meeste zit de vakantie er weer bijna op, helaas.
    maar als je jou verhalen leest krijg je daar weer zin in.
    Ik krijg bijna medelijden met je dat je daar moet WERKEN en daarnaast ook gelukkig genoeg geniet.
    Blijf dit vooral doen en we kijken uit naar je volgende verslag.
    Veel lieve groetjes van ons allemaal.



  • 09 Augustus 2012 - 21:48

    Tante Karin:

    Hoi Lindsay,

    Wat een geweldig en uitgebreid verslag. Wat heb je veel leuke en gezellige dingen gedaan samen met pap en mam in de twee weken dat zij bij jou waren. Je hebt ze veel van het eiland laten zien. Zo te lezen hebben jullie daar erg van genoten.
    Geniet ook nog van de rest van je stage en wij kijken uit naar je volgende verslag.

    Vele groetjes van ons viertjes

  • 11 Augustus 2012 - 07:49

    Leny Caris:

    hoy Linsday wat een verslag zeg geweldig dat jullie het zo fijn hebben gehad samen met je ouders
    ik heb genoten van je verslag ik denk dat ze zaterdag veel the vertellen heeft
    en je vader ook Marion en Henk met Nick zijn ook nog kunnen gaan nu Henk weer werk heeft zijn echt blij voor hun een hele last valt van je af maar heel fijn voor jullie dat het zo leuk is geweest en nu er maar tegen aan het begint weer the korten en dan drinken wij er een paar op als ik je verslag lees heb je het daar in de kroegjes ook gevonden pak er nog maar een doen wij ook als je weer thius bent groetjes Leny

  • 12 Augustus 2012 - 00:54

    Tante Leny :

    Hallo Lindsay
    Als ik het zo allemaal lees hadden wij dit jaar naar Spanje moeten gaan inplaats van Italie
    wat leuk dat je Pap en Mam dit hebben kunnen zien en mee maken wat jij daar nu doet .En fijn dat wij daar ook van kunnen mee genieten om het te lezen .
    Ik wens je nog fijne (werk)weken daar .we lezen wel wat je nog allemaal mee maakt .
    groetjes uit Oostrum

  • 16 Augustus 2012 - 05:50

    Pap:

    Hoi,

    Op het moment is het hier bloedheet!!!
    Volgens mij is de layout van de site ondertussen veranderd. Er zijn ook foto's verdwenen van de site.
    We zijn natuurlijk al weer even terug in het land. Ik ben zelfs al weer aan het werk. Ondertussen zijn we thuis ook nog aan het klussen.
    Veel schilderwerk van mam. Verder muren witten. En mam heeft nog nieuwe deuren besteld. Die zullen binnenkort ook wel weer komen.
    Voor wat betreft de vakantie op Fuerte Ventura, kan ik zeggen dat dit echt vakantie was. Heeeeel veeeeeel eten en drinken. Dit heb ik zelf ook gemerkt. Ik moet toch een aantal kilo's kwijt.
    We hebben even moeten wennen aan het eiland, maar hebben het toch leren waarderen.
    Ook het hotel was even slikken, want we waren natuurlijk Turkije gewend, maar het was prima schoon, het eten was lekker en het personeel was altijd vriendelijk. Dus petje af voor het personeel.
    Corralejo had echt een toeristische uitstraling, gezellig druk. Op de terrasjes was het goed vertoeven onder het genot van een drankje en op veel plaatsen live muziek.
    Verder hebben we een mooie tocht met Mario gehad. Wie interesse heeft moet maar een keer de foto's bekijken die Mario gemaakt heeft, ruim 300 stuks.
    Ik hoop dat ondertussen alles weer bij je gerepareerd is en dat je nog een aantal weken kunt genieten van de zon en de frozen yoghurt.
    Laat even weten wanneer je je aankomsttijd weet, zodat ik iets kan regelen op het werk.

    Groetjes en tot gauw,

    xxxxxxpappiexxxxxx.

  • 23 Augustus 2012 - 17:39

    Mam:

    hallo moppie,

    Voor mij nu na 8 wkn vakantie ook het werkleventje weer begonnen maar over 71/2 week hebben we weer vakantie dus het kan wel.
    Ik heb inmiddels vrij gepland om jou op te halen met pap want die wil die grote vliegtuigen zien landen uit arabië (of zoiets).
    Ik had deze vakantie niet willen missen, nu weten we ook waar jij een half jaar verblijft; het was heel mooi, relaxed en niet al te toeristisch.
    Ik mis op deze vernieuwde site wel hoelang het nog duurt totdat je weer naar Nederland komt.
    Bel je snel weer, xxxxxxx mam

  • 05 September 2012 - 14:56

    Jan Kneepkens:

    Buenos tardes Lindsay,

    Dit is wel 'n superlang reisverslag, daar moet je echt voor gaan zitten zeg en wat jij daar allemaal beleeft (ontploffende boiler en het omwisselen van je auto's; pfff wat een gedoe).
    Fijn dat je ouders het naar hun zin hebben gehad en lekker hebben kunnen relaxen in heerlijke weersomstandigheden; hier is het nu ook wel aangenaam hoor voor Nederlandse begrippen.
    In jouw tuin zag ik palm/ en bananenbomen; de bananen zullen nu wel rijp zijn.
    Als ik dat alles lees krijg ik echt zin in een tropische vakantie daar op die eilanden en vooral in zo'n brandschoon appartement als dat van jou, haha.
    Waarschijnlijk heb je nog veel meer foto's gemaakt dan die we hier op de site zagen, dus ik ben benieuwd.
    Probeer nog wat te genieten van je drukke job daar en vier ook vakantie deze helaas laatste weken.
    Aan alles komt nu eenmaal 'n eind.

    Groetjes en tot ziens,
    Jan

  • 09 September 2012 - 09:27

    Harrie Caris:

    Ik heb genoten van je superlang reisverslag met o.a. je ouders.Voor zo'n verslag moet je echt voor gaan zitten.Ik weet dat je het druk heb, maar toch zit ik te wachten op je vervolgverslag.Dat klink misschien iets egoitisch, maar dat moet je maar op de koop toe nemen.Je kent me wel.Maar op de eerste plaats je werk goed doen en dan zien we wel als er tijd over is.
    Groetjes Harrie

  • 11 September 2012 - 15:27

    Loes Derks:

    Hallo lindsy

    Je kent me niet maar ik ben 6 jaar geleden met mijn zussen op fuerteventura geweest en heb daar
    toen een heerlijke likeur meegenomen. daarna heb ik die likeur nog eenmaal bij de slijterij hier gehaald
    maar nu weet ik de naam van die likeur toch niet meer , de slijterij kon me ook niet helpen.
    Misschien jij wel, dat zou ik geweldig vinden, ik wil hem kopen voor mijn man.
    Nog een mooie fijne tijd op dat mooie eiland.
    Groetjes Loes

  • 11 September 2012 - 21:59

    Lindsay Van Der Weerden:

    De bekende likeur van de Canarische eilanden is RonMiel. Dat is een honing rum likeurtje. Ik hoop dat dat degene is die je zoekt.
    Groetjes, Lindsay

  • 11 September 2012 - 21:59

    Lindsay Van Der Weerden:

    De bekende likeur van de Canarische eilanden is RonMiel. Dat is een honing rum likeurtje. Ik hoop dat dat degene is die je zoekt.
    Groetjes, Lindsay

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsay

Actief sinds 15 Maart 2012
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 18612

Voorgaande reizen:

17 Mei 2012 - 04 Oktober 2012

Stage

Landen bezocht: