Week 5 alweer (en een stuk van week 6) - Reisverslag uit , van Lindsay Weerden - WaarBenJij.nu Week 5 alweer (en een stuk van week 6) - Reisverslag uit , van Lindsay Weerden - WaarBenJij.nu

Week 5 alweer (en een stuk van week 6)

Door: lindsayvanderweerden

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

30 Juni 2012 | ,

Hola,

We zijn alweer een weekje verder. Het is hier echt snikheet door de Calima. Via een luchtfoto is ook te zien dat het echt een vreemd weertje is. Er hangt een vreemd soort mist (wat voornamelijk zand is) en het is 's ochtends al 36 graden. Om te werken is het dus echt niet fijn.

Woensdag had ik natuurlijk weer kantoordag (zoals altijd). We hebben alle vertrekken geschreven, enveloppen geschreven, aankomsten gecheckt en zoveel mogelijk afgehandeld. Ik had dinsdag natuurlijk die klacht van mijn gasten gehad over de excursie, dus daar ben ik eerst mee begonnen. Mijn gasten zitten in Hotel Arena (het hotel waar pap en mam ook op vakantie gaan) dus daar had ik met ze afgesproken om 10 uur. Nadat we alles hadden geregeld voor de excursies wilden ze me toch ook nog even vertellen dat het hotel GEWELDIG was. Vriendelijk personeel, heel erg schoon en erg luxe. Dat is altijd leuk om te horen, maar omdat wij het hotel nog niet zo goed kenden, was het wel fijn dat gasten zo positief erover waren. Daarna ben ik gewoon naar kantoor gegaan om alles klaar te maken voor donderdag en zondag.
Donderdag hebben we de hele dag gewerkt aan de advertenties voor ons welkomstboekje en 's avonds moesten we weer naar de luchthaven voor een vlucht. Helaas waren we toen nog niet klaar met werken. We moesten nog wat restaurantjes af voor ons boekje en om half 10 waren we uiteindelijk klaar. Vrijdag ben ik naar Caleta gegaan. We hadden geen nieuwe gasten daar, maar andere gasten hadden mij gesmst dat ze toch graag een excursie wilden boeken. Hier heb ik ook gezellig nog wat gedronken en daarna ben ik weer naar huis gegaan. Ik heb nog even op het balkon gezeten en 's avonds ben ik wat gaan drinken met de meiden. Zaterdag was mijn vrije dag en heb ik niet heel veel gedaan. Ik heb gepoetst en daarna ben ik weer even de stad ingegaan met sacha, anneke en carlos. We hebben lekker geluncht en en wat gedronken. 's Avonds was er een feestje bij Waikiki dus Tamara en ik hadden besloten om toch maar een drankje te gaan doen. Dit liep toch een beetje uit de hand en uiteindelijk waren we om half 6 thuis. Om 6 uur moesten we weer opstaan om naar de luchthaven te gaan, dus we hebben ook niet meer geslapen. We zijn samen Chica (hond van Tamara) gaan lopen en daarna zijn we meteen vertrokken. Op de luchthaven ging alles goed, en we hadden geen problemen of No Shows. 's Middags hebben Rosaly en ik weer wat gedaan aan ons boekje.
Maandag hadden we wel redelijk wat gasten dus hebben we de meetings weer een keer samen gedaan. We moesten een weer naar Corralejo. Hier heb ik de meeting ook gedaan. Door de calima was het echt heel erg warm, en zelfs de gasten vonden het niet echt fijn zonder wind op dit eiland. Daarna zijn we doorgegaan naar Caleta. Hier hadden we wat minder gasten en ook hier heb ik de meeting verzorgd. Na Caleta zijn we door gereden naar Costa Calma. Hier hebben we een hele tijd zitten wachten. Net op het moment dat we dachten dat er niemand zou komen, kwamer er gelukkig toch nog wat gasten. Ze waren wat later, maar we hebben toch weer wat kunnen verkopen. Als laatste gingen we naar Jandia voor de laatste meeting. Ook hier kwamen weer een paar gasten naar de meeting dus ook hier hebben we een excursie kunnen verkopen. Uiteindelijk waren we om 8 uur terug in Corralejo. Maandag is normaal gespoken onze vaste stapavond, dus ook deze avond zijn we weer de stad in gegaan. Het werd gelukkig niet zo laat en dinsdag waren we lekker vrij. Dinsdag ben ik boodschappen gaan doen en heb ik al mijn beddengoed maar eens uitgewassen. De calima was alweer wat aan het afnemen, dus ik kon mijn was ook weer buiten hangen.
Woensdag hadden we weer kantoordag. Deze dag hebben we weer helemaal besteed aan ons boekje. We willen graag op 1 juli ons boekje gaan drukken dus vandaar dat we daar ook zo veel mee bezig zijn op dit moment.
Donderdag hadden we een afspraak met een winkeltje wat zou adverteren in ons boekje. Toen we daar aankwamen had ze toch besloten dat ze dat niet wilde. Hierdoor moesten we weer wat anders gaan zoeken. Gelukkig is het wel allemaal goedgekomen en hebben we op dit moment bijna alle advertenties binnen. 's Avonds hadden we weer een vlucht. Dit was ook meteen onze laatste avondvlucht. Vanaf volgende week hebben we alleen nog maar ochtendvluchten. Als alles goed gaat krijgen we over een maand 2 vluchten op 1 dag.
Vrijdag zijn we weer de meetings gaan doen over het hele eiland. We hadden geen gasten in Costa Calma dus we waren rond 6 uur thuis. Dit viel gelukkig dus wel mee. 's Avonds zijn we ook weer gezellig wat gaan drinken met alle hostessen. Neckermann had ook een nieuwe KidsClub stagiaire erbij. Hij was ook meegekomen om wat te gaan drinken en we hebben een erg gezellige avond gehad. Vandaag heb ik lekker aan het zwembad gelegen. Nu ga ik douche en daarna komt Anneke hier pizza eten en filmpje kijken. Morgen heb ik weer een ochtendvlucht dus moet ik weer lekker vroeg op.

Het heeft me even wat tijd gekost om het verslag af te krijgen, maar zoals jullie kunnen lezen hebben we het erg druk gehad de laatste tijd. Dit gaat zeker veranderen als we dadelijk klaar zijn met ons boekje.

Ik spreek jullie snel weer!
Liefss,

Lindsay

  • 30 Juni 2012 - 18:09

    Mam:

    Hai, heb je verslag gelezen; schrijf volgende week reactie want nu gaan we eten en morgen OLS dus druk druk maar we missen je allemaal morgen. Xx knuffel

  • 30 Juni 2012 - 19:33

    Pap:

    Oke we zijn dus klaar met eten. Ik heb nu eens een keer tijd om naar je reisverslag te kijken, terwijl ik niet aan het werk ben, dus ik snap mam niet wat ze bedoeld met druk druk druk.
    Misschien bedoeld ze morgen het OLS wel. Het zou morgen vermoedelijk ideaal weer voor jou zijn geweest. De verwachting is rond de 21 graden en droog. Lekker weer voor op de schutterswei dus.
    We laten wel even weten hoe het gegaan is of misschien is er wel iets op de spaanse tv over te zien.
    Nog een prettige avond en tot gauw.
    O ja, wanneer ik je aan de telefoon zou hebben (is dus niet zo) moest ik je de groetjes doen van Sjors. Bij deze dan.
    Verder natuurlijk ook de groeten van alle andere bekenden.
    Knuffel en tot gauw,
    Pappie (die van loop toch niet zo snel)

  • 01 Juli 2012 - 07:53

    Harrie Caris:

    Alweer een mooi verslag. Ik heb er echt op zitten te wachten.Had al aan Marion gevraagd of je er mee gestopt was. Was gisteren geweest kijken naar de laatste schiet(oefening)wedstrijd van alle Weerter schutterijen en je moeder was een van de twee reserves voor vanmiddag op het O.L.S. En zij had er geen mis. Knap he.Ik wens je nog heel veel succes daar Lekker heet weer want dat is het hier gelukkig niet.En tot het volgende reisverslag

  • 01 Juli 2012 - 11:24

    Astrid:

    Heey meisje,

    Druk druk druk overal en bij iedereen volgens mij.
    Dat lijkt me inderdaad geen fijn weertje bij jullie...bah.
    Maarja veranderen kun je het niet, helaas.
    Hier is het nu voor mij en kids ook vakantie.
    Iedereen is over...Daan maar net en Thom heeft een her moeten doen,maar..uiteindelijk over.
    Voor Isa was het een makkie, maar of dat zo blijft...
    Wij zijn ook erg af aan het tellen tot de vakantie, nog een kleine 2 weekjes...heerlijk.
    En zeker als je dan jou verhalen leest krijg je er echt zin in.
    Leuk!! ik kijk er altijd echt naar uit om te lezen hoe je geniet, gelukkig.
    Nou, maak er nog wat van en neem ook zeker voldoende tijd om te genieten!! dikke kus van ons allemaal en ook de groetjes van opa en oma. doeiiii liefs, tante Astrid

  • 01 Juli 2012 - 19:24

    Jacqueline:

    hoi LIndsay.
    Als ik jou verslagen lees dan wordt ik helemaal blij.Alleen al vanwege het weer. Je hebt het echt naar je zin daar zo te lezen. Ik zou best met je willen ruilen. Rick zijn operatie zit er op, hij is afgelopen vrijdag geholpen en is vandaag weer thuis gekomen. Het is echt mega tegen gevallen. Hij dacht dat doe ik wel even, dus niet.Vrijdag was dus een hele spannende dag. hij was pas om 10 over 8 s'avonds terug op de kamer. er was zelfs nog even paniek geweest. Maar naar omstandigheden gaat het nu redelijk. Hij ligt veel op bed en heeft nog veel pijn. Jelle is net op de kalender wezen tellen hoeveel dagen hij alleen maar vloeibaar voedsel mag hebben en dat zijn er nog 26. Trouwens over Jelle gesproken hij mist je toch wel erg, want hij had voor zijn wiskunde toets een onvoldoende, hij wist opeens niks meer. he meis ik ga stoppen, wanneer kunnen we een keer skypen??laat ff weten.
    groetjes en een dikke knuffel van ons drietjes. xxx

  • 02 Juli 2012 - 20:22

    Mam:

    Verslag van Het OLS voor de verandering.
    We gingen om half 11 met de bus naar Ellikom. Daar aangekomen hebben we koffie gedronken en broodjes gegeten. Het terrein verkent en naar solisten Yvette, Pascal en Nick gaan luisteren. Ze hebben het keigoed gedaan. Het korps heeft daarna marswedstrijd gehad en ondertussen gingen wij ons omkleden zodat we om 15.00 uur op het opstelterrein waren. Het liep een half uur uit maar stemming zat er nog steeds in.
    Na optocht ons mandje klaargemaakt voor de terreinwedstrijd. Stonden we klaar, schoenen gepoetst krijgen we een regenbui over ons heen. Iedereen de tent in voor 5 min. Daar ondertussen de medailles en tonnetjes weer drooggewreven door Leon en de wei weer in. Moesten dus glaasje tappen en jahoor daar zijn wij keigoed in (poetsen kijken poetsen tappen) daarna rustig omkleden en naar de schietweide.De eerste 2 doorgangen was weer een slagveld bijna net als vorig jaar. De rest weet je want we hebben dus niet gemist.
    Word vervolgd.
    Xx knuffel mam

  • 03 Juli 2012 - 14:38

    Jan Kneepkens:

    Hallo Lindsay,

    Het lijkt me inderdaad niet zo leuk met die stoffige hitte daar, s'morgens al 36 graden en dan druk,druk,druk.
    Ik hoop dat 't lukt met die advertenties en dat welkomstboekje (als oud graficus interesseert mij dat natuurlijk, bewaar er maar eentje ha,ha).
    Blijf a.u.b. uit de buurt van dat dodenstrand en dat water brrr.
    wel spannend die grotten.
    Glij niet meer uit en blijf uit de buurt van die rotinsecten.
    Je moeder, Marja en Danielle hebben het geweldig gedaan in Ellikom (OLS).
    De 1ste prijs met (wit)lof of prei, maar dat wist je waarschijnlijk al en 't zestal natuurlijk ook.
    Mooie verslagen, ik blijf ze volgen.

    Muchos abrazos, Jan

  • 03 Juli 2012 - 19:34

    Tante Karin En Fam.:

    Hoi Lindsay,
    Het is al weer even geleden, maar heb nu je laatste 2 verslagen ook gelezen.
    Zo te lezen maak jij heel wat kilometers op dat eiland, en warm is het zeker, te warm. Voor morgen voorspellen ze hier ook een warme dag, met meestal als gevolg onweer. We wachten 't maar af.
    Tim en Bas hebben al vakantie en ome Henny en ik moeten nog een aantal weken werken voordat we vakantie krijgen.
    Succes verder en blijf genieten en wij blijven jouw verslagen volgen.
    Groetjes van ons viertjes

  • 04 Juli 2012 - 09:24

    Marion Briels:

    Ha meiske
    en of ik je gemist heb zondag op het ols. Maar dat had ik je al geschreven. Het was een hele gezellige spannende dag. Met als hoogte punt onze marketensters, en natuurlijk onze schutters die terug mogen. Ik was een trotse voorzitter op ons bosseve. Henk is nu dus thuis en hoop dat hij snel werk vind wat niet mee zal vallen.
    Jou reisverslagen zijn er prettig om te lezen maar wij zijn als brielsjes toch af aan het tellen dat je weer terug bent in ons midden. ik moet nu maken dat ik op mijn werk kom heb tot sluit.
    een dikke knuffel van ons allemaal

    xxx

  • 04 Juli 2012 - 11:19

    Lenie.Caris:

    Linsdayik heb je verslag helemaal gelezen wat fijn dat je het goed naar je zin hebt en je ook naar een leuke bar gaat geniet er maar lekker van de marketensters hebben het heel goed gedaan he nu zaterdag de schters nog ik ga mee supoterre groetjes en een knuffej Leny

  • 10 Juli 2012 - 09:09

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

  • 10 Juli 2012 - 09:10

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

  • 15 Juli 2012 - 13:48

    Marja Vlassak:

    Hoi Lindsay
    Ik heb je versslag net zitten lezen .sorry dat het wat later is maarje kent het druk druk druk maar het was weer een heel leuk verslag .Fijn dat je het daar zo goed naar je zin hebt. Nog even en dan komen pap en mam die kantop ,zal voor jullie alle drie heel fijn zijn geniet er van tot je volgende verslag groetjes en een dikke knuffel .marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsay

Actief sinds 15 Maart 2012
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 18615

Voorgaande reizen:

17 Mei 2012 - 04 Oktober 2012

Stage

Landen bezocht: