Week 7 - Reisverslag uit , van Lindsay Weerden - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit , van Lindsay Weerden - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: lindsayvanderweerden

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

16 Juli 2012 | ,

Hola,

Het is weer een drukke week geweest.
Afgelopen weekend was er hier groot feest. In El Cotillo was een feest wat je kan vergelijken met Bospop. Jammer genoeg was ik ziek dus ben ik niet geweest.
Zaterdag had ik vrij. Marjorie en haar moeder zijn mij op komen zoeken vanuit Lanzarote. Het was echt super om haar weer te zien. Haar moeder was jarig dus dat hebben we gevierd met een lekkere sangria en daarna zijn we gaan eten bij restaurant Diana. Sooo dat was lekker eten, en natuurlijk leuk vanwege de naam, hahah.
Daarna zijn we lekker aan het strand gaan liggen, alleen waaide het zo hard dat we na 20 minuten toch maar zijn verhuisd naar het zwembad. Daar werden we tenminste niet gezandstraald, haha.
Als laatste heb ik ze de Frozen Yoghurt hier laten proeven. Dat is echt zooo lekker, en ook nog gezond (buiten het feit dat je ook een toppig erop doet, hahah). Daarna heb ik ze toch maar weer op de boot erug gezet. ´s Avonds ben ik met Anneke uit gaan eten en hebben we gezellig een filmpje gekeken.
Zondag hadden we natuurlijk weer de ochtendvlucht. Met het ophalen van de gasten was er blijkbaar iets misgegaan (wij waren zelf namelijk met de auto) want 4 gasten moesten een taxi nemen om op het vliegveld te komen. Het waren gasten van Jiba dus daar hebben wij verder niks mee te maken. Als het goed is krijgen ze de taxi kosten wel gewoon terug. Verder ging alles goed en iedereen zat op de vlucht.
Maandag hadden we weer onze meeting over het hele eiland. Omdat het nu zo druk was hebben we de meetings ook weer een keer samen gedaan.
Dinsdag had ik weer een vrije dag. Ruben is langsgekomen en we hebben lekker aan het zwembad gelegen. Ook hem heb ik de Frozen Yoghurt laten proeven. Daarna heb ik hem weer op de boot gezet en ben ik samen met Anneke bij Sacha en Carlos gaan eten. Erg gezellig dus!!
Woensdag hadden we kantoordag. We zijn wat later begonnen dan normaal, maar hebben wel flink veel gedaan. Alle enveloppen voor de komende 3 weken zijn weer geschreven. Ook hebben we de laatste puntjes op de ´i´ gezet voor ons boekje en het geld van de advertenties ontvangen.
Donderdag hadden we weer een ochtendvlucht. Die ging ook weer goed gelukkig. Daarna hebben we nog wat kantoorwerkzaamheden gedaan en waren we weer laat thuis. Vrijdag hadden we weer onze meetings. Omdat mijn auto kapot was gegaan kon ik niet naar het zuiden voor mijn meetings. Ik heb Corralejo gedaan en Rosaly heeft Caleta gedaan. Helemaal in het zuiden hadden we geen gasten zitten dus daar hoefden we niet naartoe.´s Avonds heb ik weer gezellig een filmpje gekeken met Anneke. Zaterdag ben ik met Sacha en Carlos gaan shoppen in Puerto del Rosario en ´s avonds heb ik daar weer gegeten. (misschien toch maar weer eens tijd om zelf te koken hahah).
Zondag had ik weer een ochtendvlucht en daarna heb ik mijn vertrekken opgehangen. Daarna ben ik op bed gaan liggen want ik voelde me echt niet goed.

Ik voel me vandaag gelukkig alweer een heel stuk beter en ik heb ook weer zelf mijn meetings gedaan. Ik heb trouwens ook een nieuwe auto gekregen, een Chevrolet Aveo. Echt een heel leuk autotje.

Nu ga ik maar weer naar huis, heb weer genoeg op kantoor gedaan voor vandaag ;) haha.

Ciao,
Lindsay

  • 16 Juli 2012 - 18:20

    Marja Vlassak:

    Zo daar ben ik weer.deze keer is het wat sneller dat ik reageer .ik heb net je verslag gelezen , ben je alweer opgeknapt?leuk dat we zo kunnen lezen hoe het daar allemaal gaat. ben maar blij dat je daar bent want het weer hier is echt heel slecht het lijkt wel herfst in plaats van zomer.Ben weer heel benieuwd naar je volgende verslag dan horen we ook hoe je ouders het hebben gehad.Nog een fijne tijd daar en tot gauw liefs Marja

  • 16 Juli 2012 - 19:04

    Marion Briels:

    Yeahh weer een prachtig verslag van jou. Ons pap belde al om te zeggen dat hij het uitgeprint heeft is een heel boek van je verslagen aan het maken. Wat vervelend dat je ziek was. Hier word je niet gezandstraald maar doorweekt van al de regen. Nog 1 weekje en dan zijn je ouders bij je. Fijn he. Geniet ernog van meid en wij zijn al flink af aan het tellen

    knuffel xxx Marion

  • 17 Juli 2012 - 11:23

    Leny Caris:

    Linsday ik heb weer genoten van je verslag jammer voor je dat je ziek was en niet naar dat zo iets is als bospop die zijn er niet aan uit gekomen en het moet er erg duur zijn geweest verder wens ik je nog veel werk genot en dat het je goed mag gaan harrie print al je verslagen uit gr

    leny

  • 18 Juli 2012 - 08:03

    Harrie Caris:

    Alweer een prachtig reisverslag. Het wordt zo nog een mooi boekwerkje. Gelukkig dat je weer beter bent.Met zo'n prachtig weer moet je niet ziek worden.Dat worden wij hier wel met al die regen. Doe straks de groeten aan je ouders. Tot het volhende verslag.Doe-j

    Harrie

  • 18 Juli 2012 - 21:51

    Godelief:

    Interessant om weer te lezen wat je allemaal meemaakt; ook al zijn het soms minder leuke dingen.
    Maar nu kan het aftellen beginnen en kun je mam en pap omhelzen; wat zul jij blij zijn die weer te zien na zo'n 8 weken. En als ze weggaan denk je misschien pffffffffffff; maar dat moet je niet zeggen.
    Je hebt van Ellen al gehoord dat wij in september naar Lanzerote gaan; dus dan zijn we ff buren. Maar dan zit jou langste tijd er op. Geniet nog en zorg dat je ouders een te gekke tijd hebben op het eiland. Groetjes vanuit Deurne

  • 19 Juli 2012 - 23:47

    Pap:

    Misschien denken die in Deurne dat ik nooit in de reisverslagen kijk. Nou dan heeft ze het lekker mis.
    Voor mij mijn laatste werkdag (nacht). Dan komt het toch wel erg dicht bij. Dan gaan wij naar de "zon" en dan wordt het in Nederland ook goed weer. Ik hoop dat je ondertussen het bier koud hebt laten zetten. Niet meteen voor de eerste dag hoor, maar daarna lust ik wel iets.
    Morgen nog een flinke klusdag thuis. Misschien loopt dit nog wel een dag uit, want het zit allemaal niet mee, zoals gebruikelijk. we hebben namelijk ondertussen glasvezel. Moesten alleen nog even de kabels weg gewerkt worden. Vertellen we wel op het moment dat we je zien. Het beeld op jou tv is wel veel beter geworden, ondanks dat jij geen digitaal signaal hebt. Nou ook dat zie je wel weer wanneer je weer thuis komt. Je zit al bijna op de helft. Zoals je waarschijnlijk van mama al hebt gehoord vliegen we om 12.20 uur, dus zijn we ook lekker op tijd daar, mits natuurlijk geen vertraging.
    Dus tot gauw en een dikke knuffel
    Xxx Pappie.

  • 01 Augustus 2012 - 16:13

    Jan Kneepkens:

    Hoi Lindsay,

    Wat 'n prachtige reisverslagen van jou; ik heb begrepen dat Harrie Caris er een mooi boekwerk van gaat maken, (wordt uitgegeven in heel Europa in diverse talen, toch ?).
    Het welkomstboekje zal wel gereed zijn neem ik aan, hopelijk is het mooi geworden.
    Pappie en mammie zullen inmiddels wel gearriveerd zijn; zet ze maar een Frozen Yoghurt met topping voor, (veel gezonder als bier) en daarna genieten, lekker zonnen, zwemmen, shoppen en natuurlijk heerlijk dineren bij restaurant Diana.
    De afgelopen weken is 't weer hier gelukkig veel beter geworden, bijna zuid-europees.
    Helaas heb je de helft er alweer opzitten, (gaat toch snel).
    Blijf vooral gezond, geniet van je job en wat Marion zegt; wij tellen hier al flink af.

    Adios, Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsay

Actief sinds 15 Maart 2012
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 18614

Voorgaande reizen:

17 Mei 2012 - 04 Oktober 2012

Stage

Landen bezocht: